EduGorzów

Zapisz się online

Zadzwoń +48 733 012 400

KWALIFIKACYJNE KURSY ZAWODOWE

Zawód: Rachunkowość (431103)

Kwalifikacja: EKA.07 Prowadzenie rachunkowości

Program nauczania:

  • Bezpieczeństwo i higiena pracy;
  • Podstawy ekonomii i statystyki;
  • Język obcy zawodowy;
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych;
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji i rozliczanie jej wyników;
  • Prowadzenie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego;
  • Sporządzanie jednostkowego sprawozdania finansowego i prowadzenie analizy finansowej.

Czas trwania:

1 rok

Tryb nauki:

zaoczny

Cena za kwalifikację:

2700 zł

Po skończonej nauce możesz:

  • organizować rachunkowość jednostek organizacyjnych, 
  • ewidencjonować operacje gospodarcze, 
  • przeprowadzać inwentaryzację i rozliczenia, 
  • wyceniać składników aktywów i pasywów, 
  • ustalać wyniki finansowe, 
  • sporządzać jednostkowe sprawozdania finansowe, 
  • prowadzić analizy finansowe.

Perspektywy zatrudnienia:

  • stanowiska finansowo-księgowych w jednostkach prowadzących działalność gospodarczą,
  • działy analiz w urzędach państwowych,
  • własna działalność gospodarcza.

Tytuł zawodowy, uprawnienia, świadectwa i dyplomy uzyskane przez absolwenta:

  • uzyskasz tytuł Rachunkowość,
  • aby otrzymać zaświadczenie o ukończeniu KKZ i uzyskać świadectwo z kwalifikacji wystarczy mieć ukończone gimnazjum lub ośmioletnią szkołę podstawową,
  • aby uzyskać certyfikat kwalifikacji zawodowych należy mieć zdany egzamin zawodowy w danej kwalifikacji,
  • aby uzyskać dyplom Technik Rachunkowości należy mieć zdane dwie kwalifikacje (EKA.05 Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych i gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych, EKA.07 Prowadzenie rachunkowości)  i mieć uzyskane wykształcenie średnie (nie obowiązkowa matura).

Cena i płatność:

  • opłata za kwalifikację 2700 zł,
  • opłatę za kwalifikację można rozłożyć na raty,
  • pierwszej wpłaty, przy zapisaniu się do szkoły należy dokonać gotówką, osobiście w sekretariacie szkoły,
  • czesne należy wpłacać do 10. dnia każdego miesiąca gotówką lub przelewem bankowym,
  • opłata za egzamin – 500 zł (opłatę należy dokonać gotówką, osobiście w sekretariacie szkoły).

Dlaczego edugorzów:

• dzięki nam zdobędziesz wykształcenie, zwiększając przy tym swoje szanse na rynku pracy,
• stale osiągamy wysoką zdawalność egzaminów, chcemy utrzymać ten poziom dlatego zależy, nam na Twoim jak najlepszym przygotowaniu do egzaminów,
• na naszych portalach społecznościowych i wizytówkach online posiadamy dużą ilość pozytywnych opinii, zależy nam na tym, aby EduGorzów było również częścią Twojego rozwoju zawodowego, który będziesz pozytywnie wspominać,
• główna siedziba szkoły, sekretariat, dziekanat i pracownie ulokowane są w dobrze skomunikowanym centrum Gorzowa Wielkopolskiego,
• pracownie i sale wyposażone są w profesjonalny sprzęt i niezbędne materiały do nauki oraz praktyk zawodowych zgodnie z wytycznymi MEN,
• w pobliżu placówki znajdują się: liczne parkingi, sklepy oraz galerie handlowe, punkty gastronomiczne takie jak restauracje czy kawiarnie,
• nowe przestronne sale oraz ich aranżacja zapewnią Ci komfortową naukę.

Rekrutacja:

  • rekrutacja bez egzaminów wstępnych
  • decyduje kolejność zgłoszeń

Jak się zapisać?

przygotuj dokumenty:

• podanie o przyjęcie do szkoły – plik do pobrania: (https://edugorzow.pl/druki_do_pobrania/druki-
do-pobrania/),

• świadectwo ukończenia szkoły średniej w oryginale, w przypadku świadectw z zagranicy wraz z
tłumaczeniem tłumacza przysięgłego na język polski,
• zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki
zawodu od lekarza medycyny pracy (skierowanie otrzymują Państwo od nas po złożeniu podania
i świadectwa),
• dokument tożsamości do wglądu.

przyjdź do sekretariatu:

• przynieś komplet dokumentów do sekretariatu EduGorzów, ul. Pionierów 5 (wejście od ul.
Sikorskiego), 66-400 Gorzów Wielkopolski.
• dokonaj wpłaty gotówką za cały semestr lub w wysokości jednej raty.

Masz pytania? Wypełnij formularz. Obiecujemy, że oddzwonimy!

Wypełnij ankietę rekrutacyjną

























*